AZ OLDAL SZÜNETEL!

2010. augusztus 17., kedd

Kicsit rólam

Ugyan már éjfél elmúlt, de nem érdekel, azért is írok.
Nemtudok semmi ésszerű magyarázatot adni arra, hogy miért csináltam meg ezt a blogot.
Talán mert azt akarom, többen ismerjenek? Vagy hogy megosszam az emberekkel (az olvasóimmal) az igazán klassz dolgokat az életemben.
Azokat, amikért rajongok, vagy éppen amelyektől kitör a frász.
Szóval, egyszerűen csak megcsináltam, és kész. Lesz, ami lesz, én írni fogok magamról, a dolgaimról, az életemről, a regényeimről és a fanfictionjeimről.
Nyilván azok fognak olvasni, akiknek ugyancsak ezek a dolgok jönnek be, mint nekem. Nem erőszak, nem kötelező, sőt, megkérlek rá, hogy csak akkor olvass, ha tényleg érdekel a mondanivalóm. Ha tehetségesnek, vagy szimpatikusnak találsz.
Ha szimplán azért jöttél fel ide, hogy cikizz, vagy mert éppen nincs más dolgod, kérlek inkább menj el, mert nekem más céljaim vannak ezzel.

Elég a dumából! Ha nem léptél le ezek után, akkor olvasd el az én kis bemutatkozómat, esetleg kommentelj, legyél a rendszeres olvasóm, olvasd el a műveimet. Persze csak ha tényleg van kedved.
Ígérem, nem rabolom el sok időd ezzel.

Íme:

Győrszemerén, egy Győr melletti kisvárosban élek anyuval és az öcsémmel. Három testvérem van, én vagyok a középső. Augusztusban töltöttem be a 15-öt, és imádom a barátaimat!
Valamikor félénk, valamikor beszédes lány vagyok, de inkább beszédes. :)
Imádok zenét hallgatni, történet írni a blogomon, olvasni (főleg vámpíros könyveket), filmet nézni, a barátaimmal lenni, fotózni.
Nagyon-nagyon szeretem a Vámpírnaplókat és az Alkonyatot.
Kedvencem még ezeken kívül a Nagymenők, Jackson Rathbone, a Kalandpark, a Remember me, és a horrorfilmek.
Számomra 3 tökéletes pasi létezik: Ryan Reynolds, Robert Pattinson és Ian Somerhalder.
Idén kezdek a pálffyban kereskedelem-marketing szakon.

Ennyi lenne. Nem sok, igaz?
Szóval majd frisselek, valamikor sokat, valamikor keveset, és kérek minden VÁMPÍRRAJONGÓT, hogy ne váljon meg tőlem, mert a frissekben minden lesz valami hasonló dolog.
Szóval csókolok mindenkit, aki idetéved :)
Doo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése